ALOHA
DATUM: 2012-12-03 | TID: 21:41:00 | KATEGORI: Vardag

 
HOLA GUAPAS! (?)
Hallåå, idag var de som vanligt skola, fick migrän vid slutet av dagen;( 
Hade sElskap med Ebbzoor, oliver och fredrik hem för att hämta min cykel hos Ebba, lite läskigt att cykla på snön nu dock, men jag är så c00l och stark och klarade de! (sån e jag). Jag drog senare till uppvisningen av bamsegympan, ååh vad gulliga alla små barn är, love it! haha, känner att jag måste skaffa ett barnvaktsjobb... 
Fick även en fin avslutningspresent, en showe gel och ett presentkort, perfa-ectoo!
Just nu vet jag inte riktigt hur jag mår, har såå ont i huvudet och lite halsont också, men känner att jag måste till skolan imorron för att skriva min lapprapport;/ får se hur jag mår helt enkelt!
 

KOMMENTERA MER!;)




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?