BORN TO BE PERFECT
DATUM: 2012-12-30 | TID: 23:15:04 | KATEGORI: Gott och Blandat

Igårkväll sov jag hos Ebba. Vi åt massa gott och skrattade o hade kult. Lolz. Vi vaknade vid 12 och gjorde i ordning oss och träffade Mika & Maria som vi åkte till väla med, riktigt kuuligt. Köpte en klänning jag antagligen ska ha på nyårsafton, de är inte direkt någon "typical- nyårsklänning", men ändå, de mesta vart ganska utplockat och sånt. 
När vi kom hem köpte vi pizza och gick hem till Ebba för att käka. På väla köpte vi även grejer tills imorron, partyhattar och sånt, haha, kommer bli fett^^
När jag kom hem vid 20.00 vart jag aas trött, haha, somnade typ vid 3 igår och sånt.. har kollat på film och ska sova nu så att jag blir riktigt "Utvilad" tills imorron, haha. 
 
tre bilder från Lilljul, ps, ebba den andra har jag inte på denna datorn, lägger upp den på min gammla blogg senare!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?