Christmas
DATUM: 2012-12-11 | TID: 20:18:45 | KATEGORI: Gott och Blandat

idag har jag gjort min önskelista i 3D på ett kollage, oh herre vad många jag har gjort nu, men den är är på riktigt och den är phiiieen. Läängtar såå mycket till julen tänk att de är typ om liiite mer än EN VECKA, ååh vad mysigt. Ska till Uppsala och en sväng inom Stockholm antagligen också. Ska bli såå mysigt men mina gossiga kusiner, massa snö, deras gosiga villa, julgran, julmat, kanske träffa vänner, skridskor med vänner hihi, julshopping, myyysa, åh vad gooos. Ikväll ska jag även beställa min julklänning.
Åh ni förstår inte så tråkigt vi ska inte vara i kyrkan i år som alltid, vi ska inte ens ha en avslutning, kan ni fatta så tråkigt!? vi ska KOLLA FILM, liksom va!? film? nej dör av tråkighet. Menmeeen, ska ha min klänning i alla fall så de blir liiite stämmning..
 
20121128-200953.jpg
Fyra bilder från förra årets julafton! & en gammal från Olga




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?