FRÅGOR OM MOÍ
DATUM: 2012-12-10 | TID: 22:34:00 | KATEGORI: Gott och Blandat

Namn: Nora Bodin
Ålder: 14 
Längd: 1.61... men har nog växt så vi skulle kunna säga 1.63 ... eller 1.73...:)
Sko-storlek: 37
Född: 17 juni 1998 
Bor: Viken
Gör just nu: Svarar på detta och sitter i mitt NY STÄDADE (obsavera, städat) rum :)
Nämn tre bra egenskaper hos dig själv:Haha ojojoj.. jag är snäll rolig och söt (;.D) haha nää men jag.. åh jag hatar sånt här... jag är glad (om ingen gör mig sur), jag är hyfsat positiv hoppas jag... nej men andra folk får avgöra de ! ;)
Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: För blyg, babblar för mig själv för ofta.. och har inte särskillt bra självförtroende, (frågan över..)
Vad är du rädd för: Döden.. eller att förlora någon
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Jag är snäll.. haha... vet inte
När grät du senast: De var ett tag sen nu..:)
När skrattade du senast: Garvade sönder för typ tre timmar sen, på hundprommis med Olgjux;.D
Vem åkte du bil med sist: Pappa
Vem åt du mat med sist: Lá familia
Vem sov du hos sist: mig själv;.D , forever alone.. ne men i don´t remember... 
Vad var du rädd för när du var liten: Tomten, att jorden skulle gå under.. att grodor skulle bita mig i tårna när jag skulle sova...(!?)
Vad ville du, som liten bli när du blev stor:  Skådespelare, jobba på Tv och artist.......
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: 1,2,3,4,5... KANSKE?
Värsta smärtan du råkat ut för: Fått hjärtat krossat! ;.( eskiskakamokka, vet ikke, böjd arm maybe, fast de var nog mer att de såg läskigt ut..
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: My amiigos! 
Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen: Bitchashos! , hihi loolz
Har du någonsin sportat: nej. aldrig. BLöblööh har jag visste, varje vecka.. innan iaf...
Någon du ser upp till: Olivia Palermo, ZARA LARSSON (haha..), men egentligen ingen speciell.
Vad finns alltid i din handväska: Mitt plugg, hörlurar, mobil, fickspegel, massa skit, plånka..
Har du varit utomlands någon gång: ja, si claro!
Vilken plats var finast: Ojoj, vet inte, Vietnam, kina kankse? 

Lite mer personliga frågor:
Har du någonsin tagit eller provat droger: varje dag. 
Snusat: blähh nej
Druckit: ohja, i looove läsk! 
Har du piercing eller tatuering: Bara i öronenr
Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Grekiskt Gud, i don´t know, en snäll och ROLig pöjk
Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Hoppas inte de.
Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: nope, kanske blivit lite ledsen men inget jag känner att jag vill dö för precos. (tar ord i mun på emma här)
Har du någonsin gjort något kriminellt: Ja, varje dag.
Har du snattat: JAAG ÄR EN RIKTIGT TJUUV

Antingen-eller-frågor:
Storstad eller landet: Storstad!!! TOTALLY
Hamburgare eller pizza: Hammis
Kött eller fisk: Kött
Hund eller katt: HUND FOR FANN!
Aftonbladet eller expressen: ingen aning 
McDonalds eller MAX: donkiis såklaaart!
Vin eller Öl: cola 

Charter- eller skidsemester: Charter
Sverige eller Utlandet: Utlandet!
Sport eller nyheter: sport
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: doesn't matter
Sommar eller vinter: Båda,men om jag måste välja sommar
Vår eller höst: båådaaa
Flyg eller tåg: flyg
Bil eller buss: bil
 
Tar emmas lilla spel här... www.emmaabrahamssons.blogg.se
 
 
 
vet egentligen inte varför jag gör detta, NEXT UP: skaffa ett liv. (ska sova..)
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?