Hei,
DATUM: 2012-12-12 | TID: 22:19:40 | KATEGORI: Gott och Blandat

HOLA AMIGOS!
 
Va med Ebbzooor idag, kanske kommer upp en video laater. Vi hade de Zuper Zkoj, sen gick jag en promenad med Doris, mysigt. Åh ni anar inte hur mycket jag längtar til julafton! Eller om de nu blir någon, jorden går under om nio dagar.. är skiträdd..
Men innan den stora festen (julafton) så har jag massa skojsliga grejer inplanerade så jag ska nog överleva (även jordens undergång, för jag är stor och stark som en björn!).
 
Så förfärlig men ändå rätt söt bild på mig och mina fina friendos i våras!

♥ SKRIVET AV Noell

Haha det finns två tvilling par på bilden

Svar: Haha, de skulle man kunna tro, haha, men de är bara jag och min syster (dom två uppe till höger) som är tvillingar, de andra är inte ens släkt ;)
nora bodin

DATUM: 2012-12-15 | TID: 20:16:42
♥ SKRIVET AV Noell

Du och din syster och dem två brunhåriga under,så fina vänner du har!

DATUM: 2012-12-15 | TID: 20:17:54
♥ SKRIVET AV Noell

Jaha dem var lika på bild.Ha det så bra nu Kram!

DATUM: 2012-12-18 | TID: 06:54:14



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?