Hemma
DATUM: 2012-12-28 | TID: 11:17:29 | KATEGORI: Gott och Blandat

Hallååå!
 
I onsdags firade vi min kusin Hanna som fyllde 10 på morgonen och sen åkte vi till stockholm där jag tog en fika med Tova och Melina, myysigt. Melina beövde gå så jag, Tova och Olga gick på stan. Köpte ett par mörka vanliga jeans på hollister, dom är liite långa men jag klarar mig, de vart typ kaos på Hollister och tidigare på dagen hade de vart en huuuuur lång kö som helst IN till affären, helt sjukt fattar inte hur folk orkar! 
De va lugnare när vi va där i varje fall, som vanligt, trångt och jobbigt. 
Senare kom pappa och hämta mig o Olga när Tova åkt hem. Hemma gjorde vi ansiktsmask som vi köpte på dagen, en från Lumené, såg ut som hundbajs...
Vi tog ett bad samtidigt med maskarna på och sedan kollade vi på film rena och frächa i nya lakan, såå mysigt!
 
Vaknade i Lägenheten och packade ihop grejerna och satte oss i bilen i 6 timmar... 
 
När jag kom hem träffade jag Ebba, Mika & Elliot, vi va hos Ebba skrattade o hade kul, höll på att kissa på mig av skratt, men hann till toan sån tur va...
 
Senaste bilderna från Instagram, orkar inte ta hit kameran just nu.. men gör de Nu till nästa inlägg..;)




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?