I´M STILL ALIVE
DATUM: 2012-12-23 | TID: 15:36:00 | KATEGORI: Gott och Blandat

Ser nu att min inlägg jag skrev från mobilen inte kommit upp..
 
Är i varje fall i Uppsala nu och kom hit igår eftermiddags. Vi har klätt granen igår och den blev jätte fiin. Idag har vi åkte pulka (i pulkaparadiset, såå mcket bra backar) och skridskor precis intill. Min kusin Adam åkte en as brant backe med ett stort gupp så han flög så sjukt mycket, craazy. 
Vi kom precis hem efter att ha varit ute med hundarna (mormors, vår & kusinernas). Jag och olga som hade de segaste hundarna kom först och vann racet vi hade! 
 
Nu har jag tagit en pause och ligger i sängen med datorn. Ska försöka få denna dagen att gå snabbt så att de snabbt blir julafton, helt sjukt att de är imorron, har gått såå fort! 
 
 
 
Gamla bilder men de får ni leva med! ;)




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?