JULEEETIDER
DATUM: 2012-12-23 | TID: 16:34:25 | KATEGORI: Gott och Blandat

Alla gör pepparkakshus nu, men jag fick inte vara med för mina systrar "bara för jag åt av degen..", haha fett tjockt de lät. Men känner mig faktiskt rent av kränkt.:( Så nu sitter jag här i källaren och väntar på ett mirakel. Ska ducha och bada ikväll innan jag somnar i en ren och gosig pyjamas och de blir JULAFTON, helt sjukt så snabbt de gått!
Jag brukar alltid veta flera av mina julklappar vad jag ska få, men nu vet jag knappt något! så de ska bli ännu mer spännande än vanligt!
 
på vägen hit, de vart ganska sjukt för i Viken (hemmma) va det ingen snö och de va de inte på nästan hela vägen upp, men när vi kom mot Stockholm och Uppsala va de helt sjukt mycket. De är typ 1 meter snö, vilket är jätte roligt. Hittade en iglo när vi va ute med hundarna, så stora att i stort sätt alla fick plats. 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?