Lördag
DATUM: 2012-12-08 | TID: 12:21:34 | KATEGORI: Gott och Blandat

Idag ska jag & Ebba göra lite olika julgrejs, baka pepparhus, kanske åka pulka, göra lite julklappar och sånt!
Dock sitter jag fortfarnde i pyjamas och morgonrock.. men ska dra mig loss från datorn och wakie wakiaa!
 
Igårkväll va jag med Elin, Olga, Mika, Fredde, Jacob och Oliver, vi åkte pulka och va ute i snön och de kaalla vädret... men de va i alla fall as kult. Första gången jag åker pulka i år, jag vill inte veta hur jag såg ut men guu va kul de är!
 
Jaja, idag blire som sagt en "Ebba&nora-dag+natt" hahah, ojoj, har med kameran i varje fall, så ni får ha de Lá gött!
 
Ja.. Ebba o jag förra helgen, på första bilden är vi hyfsat oseriösa men den andra den är fin! 

♥ SKRIVET AV em

jävla kaosskapare är ni men gillar er ändåååå

DATUM: 2012-12-08 | TID: 18:07:48



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?