MATH, kill yourself.
DATUM: 2012-12-11 | TID: 20:27:47 | KATEGORI: Gott och Blandat

 
 
 
ÅÅåååh vad jag är irriterad på mitt matteprov idag. Hade pluggat mer än 2 timmar i rad verkligen råå pluggat, så sitter jag där bah - ååh nu kan jag ju allt, MEN NEJ, nej, nej, nej, nej, får värsta blackout och har glömt ALLT jag pluggat på! kunde inte ens E-uppgifterna! Om jag får ett E är jag nöjd men är inte förvånad om de blir ett F... ååååh, vad behöver vi veta om massa X och komplicerade grejer för? räcker de inte med allt basic och sen är de klart? så kan vi bli riktigt bra på de istället, samma med alla andra ämne, lär oss grunderna inte gå in på VARENDA LILLA DETALJ! D; 
 
- Irriterad och sur tjej@cooling_98.fuck åååh, stjut den som uppfann matte
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?