Torsdag, 20 december
DATUM: 2012-12-23 | TID: 16:28:31 | KATEGORI: Gott och Blandat

I torsdags gjorde vi som sagt pannkakstårta på NO:n. Vi hade ett helt paket nutella i och lite banan, på toppen hade vi smält vitchoklad och lite riven choklad som vi "serverade" med glass, såå gott!
Bland de godaste jag ätit, dock låg jag i matkoma när jag kom hem, men de va de värt!
Detta var även sista dagen på terminen så vi kollade mest på film och fikade o sånt. 
På julbordet fanns typ bara köttbullar o prinskorvar... gröt också men de äter inte jag, så de va egentligen inget speciellt med det. 
 
När jag kom hem fixade jag även klart alla mina julklappa!
 
 
Pannkakstårtan, såå god!
Instagram: "noraheterjag", föölj!
Ska bli bättre på att ladda upp bättre bilder!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?