X-mas
DATUM: 2012-12-25 | TID: 14:14:09 | KATEGORI: Gott och Blandat

TJENARE MANNAR!
 
Hade en super mysig julafton, vi började med julklapparna väldigt sent dock, men de vart mysigt. På dagen gick jag med mina kusiner och Doris bort till en kanal för att mata ankorna, så gosigt. Vi åt super god mat och öppnade julklappar. Jag fick en fårpälsväst bl.a trodde aldrig jag skulle få de, eftersom de är såå svårt att hitta, men mamma hade lyckats hitta en! Fick en svart men kassörskan skulle på något grejs och skaffa en vit till mig i Februari, så jag får vänta liite, men eftersom det är en vit jag alltid velat ha så är de värt de!
Idag ska vi nog till pulkaparadiset skulle "jag tippa" på, hoppas jag i varje fall, har sååå lust för att dra på mig typ as mycket tjocka kläder hur fula som helst och bara åka, de är super bra backar dessutom! i´m lovin it!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?