Chrismas..
DATUM: 2012-11-29 | TID: 22:01:37 | KATEGORI: Gott och Blandat

Har pluggat hela kvällen... Känner att jag kan de mesta, men de går alltid sopigt på prov för mig så vi får see hur de gåår...
Är såå avis på alla i Stockholm som redan har snö, dock är de kanske lite tidigt, kanske bra att vi inte fått någon än, de kan ju i alla fall bli december! Men guuuu vad jag längtar till Jul & sen pulkakvällar! Men jag försöker att putta fram det typ, typ bah -nej jag bakar julbak nästa helg... vet inte varför känns bara som om de blir närmre jul då.. (eller nåt!? lol) I varje fall så är det december på lördag och DÅ kan vi snacka jul duvet;)
 
Tumblrlittle things:*62531_493292150710329_1758268284_n_large
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?