Dagens vill ha
DATUM: 2012-11-25 | TID: 14:46:18 | KATEGORI: I WANT

 
Tycker denna päls jackan är så fin, önskar dock att de var fejk päls, har inte riktigt "hjärta" haha, till att gå runt med ett djur. Men tycker att päls är fint och kommer nog någongång även jag gå runt i det... Men så lite som möjligt! 
Denna jackan är i minkpäls. 

♥ SKRIVET AV Anonym

Så du kan inte ha päls men primeboots funkar?

Svar: Haha, detta var ett tag sen.. Men jag har inga primeboots? och jo jag kan ha det OCH päls men känner mig inte riktigt trygg med att gå runt med en stor päls över hela mig, känns som om de bara är dött liksom, primeboots märker man ju inte att det är ett djur på samma sätt, vilket jag inte ens visste att det var...?
nora bodin

DATUM: 2013-08-04 | TID: 23:39:57



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?