Back on track (igen..)
DATUM: 2013-04-29 | TID: 21:34:37 | KATEGORI: Gott och Blandat

Hej allesammans!
Måste ju bara be om ursäkt för den extremt dåliga bloggningen den senaste veckan, har inte bloggat på fem dagar, herregud!
Under i stort sätt hela helgen var jag med Chloé, sov hos henne och åkte inlines hela dagarna, haha, very funny!
Efter skolan idag träffade jag Emma & Chloé, vi köpte mat och gick hem till Emzz och pluggade & åt, dock vart jag tvungen att dra tidigare för jag skulle till väla med Mamma & Olga. 
Nu är jag tillbaks i alla fall, hehe! Imorgon är det dessutom valborg och på kvällen ska Chloiii sova hos mig, så de blir very mysigt & kulT!
 
De jag köpte på väla, Ett par vita byxor från Zara och Converse!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?