Dagen osv
DATUM: 2013-04-04 | TID: 21:30:46 | KATEGORI: Gott och Blandat

Är såå ledsen att jag knappt har bloggat men har gjort en del så har inte hunnit riktigt! 
Igår så gick jag först hem efter skolan men sen träffade jag Chloé, Siri, Olga & Paula, vi va ute och hade det mysigt sen köpte vi nudlar och gick hem till emma och hade de super roligt och käkade nudlar! 
Idag va de en riktigt skön dag i skolan, vi började kl 10 och vid lunch så skulle vi på frispel i Höganäs så jag, Emma & Paula cyklade dit, riktigt hurtigt om jag får säga de själv. Vädret är också såå skönt nu! Vi stannade på ica i Höganäs och åt av alla provsmakningar, lunchen vart inte särskillt god, lol. Efter frispelet cyklade vi hem igen o de vart såå varmt kunde cykla utan jacka o grejer. Vi bestämde oss för att bada i havet för de va så varmt! Paula badade för någon dag sen så jag & Emma skulle bada! De va faktiskt inte såå kallt rätt uppfriskande (video i nästa inlägg), efter de köpte vi nudlar och tog på oss mjukiskläder, vilket vart riktigt skönt. Sen satt vi i Emmas rum o praata. 
 
Träffade Emma precis och gick en liten promenad, känner att jag måste berätta att jag varit ute och gått, Nora Bodin har rört på sig, what a newww..
 
Bilder på mig & Emma från doppet! Haha...
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?