LISTA
DATUM: 2013-04-14 | TID: 13:15:57 | KATEGORI: Gott och Blandat

När vaknade du imorse?
Ungefär vid 10
 
Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Orkar inte gå till kyrkan, men de är sista gången
 
Vilket humör är du på?
trött, stressad inför veckans plugg men ändå ganska glad!
 
Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Pannkakor med grädde/glass, jordgubbar eller nutella! 
 
Vilken var den första hemsidan du går in på, på internet?
Blogg.se, facebook, polyvore, andras bloggar typ
 
Vad ska du göra ikväll?
Ska väl plugga som jag gör nu och de är väl så denna söndagen kommer se ut, plugg. 
 
Vad tycker du om din blogg?
Dålig uppdatering och inte såå bra & nya bilder. Men annars ganska varierande och bra tror jag, haha. 
 
Hur var ditt liv för ett år sedan?
Oj, de va egentligen ganska likt idag skulle jag tro! Bara en aning töntigare.. o blygare osv
 
När fotade du något senast, och vad?
De va nog bilden jag la ut i förra inläggen på Wilma & Chloé 
 
Vad har du på dig idag?

Ljusa Hollister jeans och en Vit "stickad/virkad"? kofta från H&M, väldigt intressant...

♥ SKRIVET AV Anonym

Du är skitrolig, kan du göra videoinlägg? :)

DATUM: 2013-04-14 | TID: 22:19:10



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?