PRAO vecka
DATUM: 2013-04-09 | TID: 09:59:54 | KATEGORI: Gott och Blandat

Igår vart de första dagen på min & Ebbas PRAO, jag praoar på Espresso House och de vart väldigt roligt faktiskt, vi fick städa & diska eftersom de vart städmåndag men vi fick även göra mackor och sallader vilket va riktigt roligt. Vi slutade vid 12 så då köpte vi varsin god Kyckling & pesto macka. Vart riktigt trött eftersom att jag behövt gå upp kl 06 på morgonen! Somnade när jag kom hem och esn drog jag till bamsegympan. 
 
Idag har vi sovmorgon till kl 14 sen slutar vi kl 20. Så jag har just nu gjort scones som är i Ugnen sen ska jag väl bara ta det lugnt innan jag drar. 
 
Har tyvärr inga bilder sen praon men ska ta några i våra snygga kläder idag!;)
 
 
Två söta outfits




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?