TODAY
DATUM: 2013-04-10 | TID: 20:48:36 | KATEGORI: Gott och Blandat

Hej Hej! 
Idag på min PRAO vart de inte alls roligt helt ärligt, diskade hela dagen och efersom jag började vid 12 så va alla mackor osv redan gjorda o allt påfyllt så de fanns bara disk kvar, fick stå och vänta på att folk skulle äta upp, kasta deras rester, lägga in disken i maskinen, lägga tillbaks tallrikar, koppa m.m. Inte nog med att de vart tråkigt jobb, Hade ingen kompis heller att prata med Ebba slutade ungefär samtidigt (ca en halvtimma senare) som jag började vilket den andra PRAO eleven vi brukade va med också gjorde. Vänta vänta de är inte slut än, när jag fick rast och skulle gå och käka något i stan så har jag glömt kortet!! så kunde inte köpa den fikan jag längtat efter hela dagen, men sån tur va hittade jag 10 kr i fickan jag kunde köpa lite choklad för! 
Haha, tror jag gick på toaletten varje timma för att fördröja tiden...
 
Hoppas på bättre tider imorgon helt enkelt haha, då börjar jag kl 08, och då finns det mer att göra men har ingen kompis då heller men jaja. 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?