BEKÄNNELSER
DATUM: 2013-08-08 | TID: 21:45:28 | KATEGORI: Gott och Blandat

  • Jag är en riktig besserwisser, det värsta jag vet är när folk säger fel ord i fel sammanhang, eller stavar. Men mina vänner klagar mycket på det, men väldiGT, ändåN, Järna, hÄller, Årka, Oska... osv.. Come on (not telling you i´m perfect at this stuff..)
  • Min största kärlek i livet är Jaden Smith, my future man. Det töntiga med detta är att jag faktiskt tänker att jag har en chans och likelser som skulle kunna matcha och passa ihop... haha! Men jag faller lätt för chokladmörka killar, någon connection är det där, just love itshh!
  • Jag kan äta relativt mycket sötsaker och småäta utan att gå upp särskillt mycket i vikt, självklart blir det mycket i mängden men jag kan ha dagar då jag tjockar mig utan att "tjockas", ämnesomsättning liksom, vilket jag gillar med mig, även om jag borde dra ner på det. 
  • Jag älskar barn. Dom e så söta sååå. Själv vill jag ha tre stycken, 2 är för lite och 4 för många. Sitter och kollar på hur jag VILL att mina barn ska se ut på WE♥IT och planerar namn och kläder. 
  • Jag längtar tills jag blir vuxen, kan ha mitt egna liv utan krav. Bilda famlij (med my love, Jaden). Jag vill flytta hemifrån så fort som möjligt och bara börja med allt, resor, lägenhet, familj, liiiv, jobb osv.. Sparar redan pengar tills jag blir äldre så att allt enkelt kan gå som planerat!
  • Jag har varit väldigt blyg en gång i tiden, men märker att jag växer ifrån det. Vilket är otroligt skönt.
  • När jag blir stor... vill jag bli helst av allt skådespelare i USA, ingen svensk liten karriär som går åt skogen efter en liten dålig film. Om min skådespelar karriär inte går igenom vill jag gärna bli mäklare, älskar hus och inredning och tycker det verkar vara ett bra jobb som är kul och bra betalt. (Rätt säker på att det blir mäklare av dessa två alternativ..)
  • Jag hatar att byta blogg. Tycker själv om när andra håller kvar vid sin gamla, så rörigt annars och framförallt när man har massa bokstäver av samma för att man inte vill ha kvar sin gamla. Jag gillar heller inte när folk tar bort sina bloggar, så tråkigt älskar att läsa gamla bloggar. Dock har jag lösenords skydd på min gamla för att folk gick inte på massa pinsamma grejer där och la ut vilket var jobbigt. 
  • Detta är min sista sanning... nej jag skoja gud så tråkigt. Jag ska flytta till New York efter att jag är klar med skolan, staden jag drömmer om, vill dit nuuu! Älskar känslan av storstad och något bättre än NYC kan jag inte komma på! Ska bo där fram tills jag bildar familj då blir det L.A med Jaden (gud vad ni tycker jag är tjatig och töntig med allt om Jaden haha) eller Stockholm
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?