GUD VAD JAG KOMMER SAKNA ER ALLA
DATUM: 2013-08-06 | TID: 20:05:46 | KATEGORI: Vänner

Börjar mer och mer tänka på att det inte kommer bli en självklarhet att träffa mina underbara vänner när jag flyttat, jag kommer bli som en gäst här, kommer inte kunna smsa att vi ska ses på Jollen om 10 eller cykla till någon bara sådär. Måste planera och längta i veckor för att träffa en enda under några dar! Det känns så overkligt!! Vill inte lämna alla här, vill till stan men tillsammans med mina vänner!
Hur irriterande och störande ni än kan vara, jag älskar er såå mycket och vi har gjort så mycket tillsammans, alla minnen med er, åh ni gjorde mitt liv så mycket bättre! Varför måste jag lämna er?? 
JAG KOMMER SAKNA OCH FORTSÄTTA ÄLSKA ER ALLA, det kommer inte bli det samma utan er, lova att ringa, skypea, smsa och hälsa på så ofta ni kan!
 
 
även ni som inte är med på bilderna såklart!
 

♥ SKRIVET AV Anonym från din skola

Snälla kan du fortsätta att ha bloggen "öppen" när du flyttar så att man kan läsa hur de går och så..

DATUM: 2013-08-06 | TID: 21:08:31
♥ SKRIVET AV Från din klass

Jag kommer verkligen att sakna dig och din syster, ni är så goa och snälla. Kommer att sakna tvillingarna i klassen, snälla håll era bloggar öppna:))

DATUM: 2013-08-11 | TID: 10:03:07
♥ SKRIVET AV Från din klass

Fick inget svar?

Svar: hehe oj, hade svarat på en likande, självklart ska vi ha våra bloggar öppna! Kommer sakna dig med!
nora bodin

DATUM: 2013-08-13 | TID: 21:28:45



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?