Ikväll
DATUM: 2013-08-07 | TID: 23:27:06 | KATEGORI: Gott och Blandat

Hello! 
Idag var jag på fotbolls skolan, där jag jobbar denna veckan, fram till halv fyra, gillar vår grupp alla barnen är så söta, vi har den yngsta gruppen vilket är bra!
Efteråt åkte jag hem till Filippa där vi badade badkar med massa skum och ååh vad jag älskar det, har inget badkar nu men snaart så! Vi hade det super mysigt och kul. Nu ikväll träffade vi lite vänner och hade det trevligt!
 
Fick en kommentar Snälla kan du fortsätta att ha bloggen "öppen" när du flyttar så att man kan läsa hur de går och så..
Svar Självklart kommer jag ha öppen bloggen och skriva om hur allt går osv, ska bli jätte kul och kommer kanske till och med blogga mer, btw flyttar nästa torsdag, helt sjukt ju!
 
På mig och Filippa ikväll!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?