Macarons
DATUM: 2013-08-20 | TID: 18:38:56 | KATEGORI: Gott och Blandat

Hej Hej allesammans!
Nu ligger jag i min nya säng med macarons jag precis köpt i stan, stor fördel att att Ladureé här!
Idag var det första dagen i skolan, klassen verkar väl helt OK, dock var det inte jätte roligt.. 
Efter skolan tog jag en fika med Tova och Melina. Sen skulle jag möta Olga och gå runder i stan men vi missuppfatta vart vi skulle ses så de tog en timma att hitta henne och under tiden träffade jag på Paula och Valeria inne på sture gallerian. Vi hittade Olga och tittade lite i stan. Är såå galet trött i kroppen nu, de är verkligen såå utmattande att gå på stan en hel dag efter skolan dessutom. 
 
 

♥ SKRIVET AV Cool är bara mitt förnamn!

SLUTTAAAA!!!! Att lägga upp super fina och mysiga bilder gör så att jag saknar dig mer och mer!!!!!!!!!! SAKNAR DIG ENORMT!!! /chloeeeee

Svar: SLUUTA SKRIVA SÅNNA KOMMENTARER, BÖRJAR JU STOR GRÅTA!!Kom hit snart, saknar dig till månen och tillbaks X10000
nora bodin

DATUM: 2013-08-20 | TID: 19:22:12
♥ SKRIVET AV Sara Whitmore

Åh gud så gott!!!

DATUM: 2013-08-25 | TID: 07:34:10
BLOGG/HEMSIDA: http://sarapiper.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?