MINA VÄNNERS BLOGGAR
DATUM: 2013-08-14 | TID: 21:44:44 | KATEGORI: Vänner

Tänkte länka till mina vänners bloggar!, ni borde verkligen gå in och kolla upp dom!;)
 
Elin, världens snällaste och underbaraste tjej bloggar om vad hon gör på dagarna med fina bilder! 
elinberggren.forme.se
 
Chloé, bästaste tjejen ever, hon är världens skönaste och lägger ut fina kollage och outfits och bilder på sin blogg
chloeh.blogg.se
Emma, snyygga emma,  Inspirations blogg nästan, nyttig mat, träning, vänner, streetstyle och annat!
emmaredestam.wordpress.com
Paula, älskar hennes blogg! Fina outfits, mycket bilder och snyyygg är hon! Och snart flyyttar jag upp till henne!
paulalundgren.devote.se
Olga, Min syster. Lägger ut mycket bilder och om sin vardag osv!
olgabodin.forme.se
 

♥ SKRIVET AV sara

- Ja eller hur! Va kul att flytta till stockholm, ska de bli kul tycker du? :)

Kul att du är med i tävlingen :) Kramiiss

Svar: ja absolut det ska bli super roligt!
nora bodin

DATUM: 2013-08-14 | TID: 22:17:23
BLOGG/HEMSIDA: http://www.sarapiper.se
♥ SKRIVET AV sara

Känner du nån i Stockholm eller så?' :D

Svar: ja, många familjekompisar sen lite vänner till mig!
nora bodin

DATUM: 2013-08-14 | TID: 22:35:21
BLOGG/HEMSIDA: http://www.sarapiper.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?