MY DAYS
DATUM: 2013-08-21 | TID: 21:33:45 | KATEGORI: Gott och Blandat

Helloo bloggisen!
idag tog jag tunnelbanan till skolan, vi hade lite "lära känna övningar" typ och sånt där, de vart helt OK. Efter skolan gick jag hem till Paula, gick lite vilse och grejer där ett tag men hittade slutligen, så jag lever, andas! 
Vi båda vart as trötta så vi kollade ett avsnitt av O.C och hon gjorde en lite udda gröt som inte såg sådär jätte frestande ut kan jag säga... Men den gick ner i magen, vet ju dock inte ifall den kom upp igen när jag hade gått. 
Jag lallade runder i stan lite kollade butiker, pratade med Emma och köpte självfallet Macarons på Ladureé!
(köpte även med mig en till Olga, cuz i am such a nice twiinie)
BTW, tror även att jag svarar i ett videoinlägg på frågestunden, såå fråga på så jag har något att prata om!
 
Här är min skola, Engelbrekt skolan, dålig bild men den enda jag har!
satt inne på Sturegallerian och åt macarons
Köpte med mig hem till Olga, två pistach (favoriten) och en citron
Paula provar några top snygga hattar på Topshop
Me walking home från tunnelbanan, typiskt bild..
Denna läckertopp satt mitt vid porten när jag skulle till Paula, ser lite ut som ett lejon tyckte jag, tropiskt
 
 
 

♥ SKRIVET AV Josefine Anerland

Haha vilken söt hund!

DATUM: 2013-09-04 | TID: 19:19:49
BLOGG/HEMSIDA: http://josefineanerland.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?