Yesterday
DATUM: 2013-08-11 | TID: 14:12:37 | KATEGORI: Gott och Blandat

Igår var det sista dagen på fotbolls skolan, lättförtjänta pengar enligt mig. Det började spöregna och jag vart dyngsur när jag kom hem. På kvällen träffade jag Olga, Paula & Chloe, vi gjorde tacos och hade det trevligt. Kvällen blev kanske inte riiktigt som väntat, förstod mig inte riktigt på vad som hände där. På kvällen va vi i hamnen, det blixtrade och åskade, lite läskigt men ändå rätt kul. 
Idag åkte paula hem till Stockholm så var precis där, sa hejdå (även om jag flyttar upp om en vecka) och lite sånt där.
 
 

♥ SKRIVET AV Sara Whitmore

åh så mysiga bilder!!

DATUM: 2013-08-12 | TID: 05:05:13
BLOGG/HEMSIDA: http://sarapiper.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Hanna

Hur fick du så många views på polyvore? Jag blev medlem för ett tag sen men har inte alls många views :(

Svar: Jag vet faktiskt inte hur. Skapade det för några dagar sen ju och jag har inte gjort något speciellt så förutom att länka här på bloggen! blev själv väldigt förvånad!
nora bodin

DATUM: 2013-08-12 | TID: 20:07:00



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?