JULPLANER OCH ANNAT
DATUM: 2013-12-24 | TID: 12:55:01 | KATEGORI: Gott och Blandat

MEN HEEEJ!
Imorgon åker jag till Skåne, Torekov för att fira jul, ska bli såå mysigt, fast tyvärr finns det ju ingen snö, dock är det i snö i Eygypten på pyramiderna men inte här.. lite konstigt?
I torsdags var jag med Tova på bio och såg Justin biebers nya film, bieber fever... 
Igårkväll hade Tova tjejmiddag, vart supermysigt och roligt att träffa henne och hennes vänner! Super god mat och det vart väldigt trevligt, kände dock ingen men de var lungt!;)
Idag har jag bakat årets första pepparkakor, sen har jag precis varit i stan och skaffat de sista julklapparna så det är klart. Nu när jag packat in dem ska jag packa tills imorgon då vi 
 
Den 26/27 kommer inte riktigt ihåg så ska jag, Ebba, Filippa, Elin och Olga ha lilljul, äta julbord, ge paketer och ha de as kul! Längtar såå. 
Sen firar jag nyår här i Stockholm tillsammans med Chloé och kanske Paula och Valeria, vet inter riktigt hur de blev med de, men det blir säkert bra! 
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?