Önskelista
DATUM: 2013-12-06 | TID: 21:35:14 | KATEGORI: Gott och Blandat

Självklart har jag hållt på med min önskelista långt före jul, inget ovanligt för mig. Detta året har det dock gått lite hit och dit vad jag ska önska mig, men nu har jag kommit fram till den perfekta önskelistan! 
 
1. C´eline luggage mini väska! I svart, ååh min DRÖM!
2. Blå mini UGG, jäätte fina, passar året om och är i en glad färg!
3. Rosa polaroid kamera, bilderna blir så fina och är roliga att spara, kan även skanna in i datorn & den är så fin! 
4. En resa till Adrienne i Paris i vår! 
5. Svarta vanliga jeans, Stort behövande mina gamla har blivit grå och går inte att använda.
6. Fin pyjamas med tigrar på denna, alltid en mysig julklapp och att ha över vintern. Väldigt fin och behövande
7. Zadig & Voltaire plånbok, En blå med as coolt mönster på. En riktigt plånbok är något jag aldrig riktigt haft!
8. Carmex, såå bra, lite som läppglans men också läppbalsam och det är så bra finns på Urban  Outfitters
 
Detta var hela min önskelista för i år och självklart vet jag att jag inte kommer få allt men vore väldigt glad ifall jag fick något!;)
 

♥ SKRIVET AV MATILDA

söt kamera :)

DATUM: 2013-12-07 | TID: 16:02:56
BLOGG/HEMSIDA: http://matildays.forme.se
♥ SKRIVET AV ANNNAIZ

Har kört igång en julkalender på min blogg med grymma priser varje dag, lust att kika in? :)

DATUM: 2013-12-08 | TID: 08:16:32
BLOGG/HEMSIDA: http://annnaiz.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Moa

Den blåa färgen på uggsen är så jävla fin!

DATUM: 2013-12-08 | TID: 16:05:42
BLOGG/HEMSIDA: http://sicktwisted.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?