Torekov, Julafton
DATUM: 2013-12-24 | TID: 13:33:05 | KATEGORI: Gott och Blandat

Igår bilade vi ner hit till Torekov. Det gick rätt snabbt och jag sov mest av tiden. Eller det kanske var i förrigår vi kom när jag tänker efter... Jaja, IDAG ÄR DET JULAFTON. Jag kommer nog alltid vara som ett litet barn när det gäller julafton... kan inte sova dagen innan, springer upp på morgonen, klämmer på paketen, letar igenom hela huset för att få ledtrådar om vad som kan ligga i paketet... jaja så får det var de är bara härligt! Tyvärr finns det ju ingen snö vilket sänket julkänslan lite men här hos Farmor & Farfar är det alltid mysigt, på landet, knarrigt trägolv och TV:n på med julmusik. God mat blir det senare också, plus på det! 
Jag har lyckats fundera ut några kulklappar.. får se om jag har rätt men blir säkert helnöjd med det jag får! 
 
den 26 ska vi till mormor där våra kusiner även är för att fira lite jul och Hannas (kusin) födelsedag vilket blir mysigt. Sen landar jag i VIKEN, till den 28  tror jag, inte säker. Ska fira lilljul med Ebba, Elin, Filippa & Olga, ska bli super mysigt. Har framförallt inte träffat Elin på flera månader vilket är helt GALET. Saknar henne såå så mycket, världens underbaraste LLeeelin. Vi kommer ha de as bra i varje fall. 
 
Just nu finns det inte mycket att göra än att vänta till klockan i alla fall blir 3, jag ska kolla på Kalle Anka, kollar aldrig på det och det är riktigt tråkigt men för att go with the flow så ska de bli min tradition nu också! 
 
 
Bilder från förra årets lilljul! 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?