AN ANGEL
DATUM: 2013-02-04 | TID: 23:04:00 | KATEGORI: Gott och Blandat

Har fett ont i halsen och får se hur jag mår imorgon, är allmänt hängig typ. Idag var vi bara 5 pers i vår klass, haha fett mobbat, men de är ju härligt! 
Ska försöka klippa mig i veckan eller något, för att fräsha upp de lite, och köpa inpackning och ta haand om mig själv, så nu vet ni det. 
Ligger just nu och lyssnar på en låt (annan version typ, men ändå fin) Em tipsade om, så fiiiin! 
 
 
Mobilbilder från idag, första på mig & Emma de andra på mig & Em...såg att jag ser fett tjock ut på andra bilden.. haha, liten parantes bara.. liten bulle är ju alltid trevligt! 

♥ SKRIVET AV malva

- taack! :D
allt bra?

DATUM: 2013-02-05 | TID: 17:58:24
BLOGG/HEMSIDA: http://mkdn.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?