Frågestunds svaren
DATUM: 2013-02-16 | TID: 00:15:00 | KATEGORI: Frågor&svar

Hur lång är du och vad väger du?
jag är 1.62 m kort och väger ca 40kg

Vart gör du dina modecollae?? Har du några tips var man kan göra sånna? 

Jag gör dom nästan alltid på polyvore.com, som är super bra! men ibland finns kanske inte de man vill ha så då fotar jag av och lägger in de plagg jag vill ha med i t.ex pizap.com haha. Polyvore.com är ett tips!

Vilken färg på Marc Jacobs laptop case tycker du är snyggast? 

Jag själv vill ha limegrön, lila eller grå, de är dom jag tycker är snyggast. Tycker inte de är så kul att ha samma färg som alla andra heller.

Har du några husdjur mer än din hund? Kan du berätta om dom? 

Nej, har bara min hund Doris. De är en Schapendoes som vi köpte i somras. Hon är svart och lite grå där fram, super söt! Och ja de är väl de jag kan berätta om henne!;)


Kan du visa ditt rum?

Kan jag nog göra i kanske en video senare!

Vad är de bästa med att blogga?

Jag tycker nog de är att ”samla” text och bilder på ett ställe, men de roligaste är såklart kommentarer och läsare osv

Favorit artist? 

Har egentligen aldrig haft någon jag verkligen är ett fan av under en längre period iaf, är ofta ”fan” av någon i högst en vecka. Men två artiser jag verkligen gillar är Rihanna & Beyoncé

Vad fick dig att börja blogga? 

Jag vart typ elva och de va en ”ny & c00l” grej och alla i min ålder gjorde de, så de gjorde jag också. Men denna bloggen startade jag i november!

Kan du visa din garderob?

Iiih, den är super ointressant och tråkig, men kaanske i en video senare, kan göra de samtidigt som jag visar mitt rum isf! :) 

Favorit Affär?

Zara

Kan du inte berätta vad för produkter du använder när du sminkar dig på vardagen. Är bara lite nyfiken

Kan kanske göra de i ett eget inlägg senare! 

Vilket är ett måste i garderoben just nu? 

Jag är inte så duktig på trender osv, men de Jag vill ha i garderoben just nu är en snygg jeans kjol, primeboots (de är väl ganska trendigt också;) ), en snygg väska, bootcut jeans och en söt blus!

Har du ett förhållande? 

Nej, de har jag inte

Vilka bloggar läser du? 

Sofis snapshots, Chloé Schuterman, Zara Larsson, Style by Kling, Kenza, Nickys.se

Vilken är din förebild när det gäller mode? 

Vet faktiskt inte, men gillar Olivia Palermo, Elin Kling, Chloé Schuterman (om de är en förebild, haha?)

Tränar du för du har så smala ben?! Och vilka övningar brukar du göra för att få smalare ben? 

Sorgligt nog tränar jag ingenting, mer än ”vardaglig” övning, typ cykla till skolan, haha. Men har alltid varit liten i mig och så. Men när jag väl tränar vilket jag försöker göra ibland, så brukar jag göra VSX övningar (sök på youtube) och ibland försöker jag göra lite Squats, som jag försöker ”klämma in i vardagen”, typ när jag borstar tänderna och sånt! 

Hur vill du klä dig i vår? 

Ungefär såhär, i denna ”stilen”:

 

Vem är din bästavän?

Jag är nog en sån som inte har en bästavän. Har mer många bra vänner. Men om någon som är min ”bästavän” är de isf min syster Olga, hihi! 

När fyller du år? 

17 Juni!

Har du ray-ban brillor? såfall vilken modell? gillar du dom och vilket modell tycker du är snyggast? (funderar på att köpa ett par) 

Ja, jag har ett par aviator med sån grej ovanpå, om du förstår? Vet inte vad modellen heter... men så här ser dom ut:v Jag provade ett par med mörk läder grej ovanpå, men eftersom jag har mörka ögonbryn så såg det ut som om jag hade värsta unibrown så tog dessa men är väldigt nöjd. I sommar vill jag även skaffa ett par svarta halvrunda ray ban!

Om du fick flytta vart du ville inom sverige och något vart som helst i världen vart skulle du då bo?? 

I Sverige skulle de antagligen vara Stockholm, eller de skulle vara Stockholm. I hela världen.. kanske New York, något varmt land långt från Sverige eller något sånt!

Om du skulle få ta med dig 3 saker till en öde ö, vad skulle du ta med? haha 

ett jetplan, massa bensin och massa vatten så jag skulle kunna komma därifrån!

Kan du visa dina favoritplagg i din garderob? Favorit tröja, skor, byxor och ytterplagg!

Aboslut kan göra även de i ett eget inlägg!;)

 Skulle inte du kunna ge lite exempel på sommar/vår kläder:)

Haha, jo!  vårkläder är ju typ över!

Här har vi ett sommar också! ;)

 

 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?