I MISS YOU DARLING
DATUM: 2013-02-20 | TID: 18:51:34 | KATEGORI: Gott och Blandat

Schosan trosan! Har kommit hem från Torekov nu. På väg dit kom jag på att jag glömde kameran. Hände inte så mycket där men det vart väldigt mysigt ändå. Ikväll ska jag bara vara hemma, tänkte göra en ansiktsmask och lite sånt. De blir god mat ikväll också vilket är braa. Har inga planer imorgon tyvärr men vill verkligen hitta på något. Olga ska till Köpenhamn med Elin så hon ska kolla efter ett par skor jag såg när jag var där sist och hoppas de finns kvar sen annars en jeans kjol från Abercrombie så får hoppas att de finns i butik annars tänkte jag åka till stan eller något på fredag, vill verkligen shoppa!
 
Hittade en rolig bild på Asta, så söt och gud vad jag saknar henne, börjar nästan gråta, världens finaste! Hihi de ser ut som om hon tar ego bild på sig själv, haha, gullet!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?