Sportlov
DATUM: 2013-02-16 | TID: 00:20:46 | KATEGORI: Gott och Blandat

Efter skolan och So provet som jag tycker gick bra åkte jag till stan med mina päron, fick med mig en pälsväst hem som jag visar er imorgon. Senare träffade jag Mika, Ebba & Nici vi va lite på gården sen drog vi hem till Nici och hade de kuuul. Gick hem vid elva och ligger just nu i min säng. Såå skönt med lov nu också, dock är de flesta borta och jag har INGET planerat. Men ska försöka hitta på något extra roligt. Imorgon ska jag i varje fall sova ut och bara slappa! 
 
bild från Stockholm i höstas, as mongo men de bjuder jag på för jag är så Yolo

♥ SKRIVET AV marina

Vad gör du? :)

DATUM: 2013-02-16 | TID: 12:19:50
BLOGG/HEMSIDA: http://marinapalme.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?