Suterday, stan
DATUM: 2013-02-09 | TID: 19:11:43 | KATEGORI: Gott och Blandat

Schosan Trosan!
Gjorde pannkakor med glass i till frulle, såå gott! Efter nåågra pannkakor, vart min mage go & glad. Drog in till stan med Filippa där vi mötte Emma, Emma, Sandra & Ebba. Va på stan med dom. Super mysigt, fikade och lite sånt. Köpte väärldens godaste grej på Pistachia, Tre valfria kulor glass (choklad, caramell, kak-grej? tog vi), sen tre valfria tillbehör (twix, maräng, chokladcrisp) ihop blandat sen vitchoklad övenpå, grädde och jordgubbar + två rån, guu´ vad gott de va, Jag, emma & sandra delade skulle bli lite vääl mycket med varsin, haha. Men ett "hett tips", haha. 
 
Ikväll skulle jag egentligen va med några men mår inte ultimat så stannar nog hemma, får se om jag drar ut senare annars!
 
den extremt goda glass-grejen
 

♥ SKRIVET AV Isabelle

ÅÅh gud vilken fin blogg, verkligen!
Hur har din helg varit? :)

Svar: Tack så mycket! Den har varit helt okej, inte gjort något särskilt dock! :)Kram!
nora bodin

DATUM: 2013-02-10 | TID: 14:20:29
BLOGG/HEMSIDA: http://lovebyissa.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?