28 Januari
DATUM: 2013-01-28 | TID: 15:29:00 | KATEGORI: Gott och Blandat

Har varit på Eric & Ruth kulturhus hela skoldagen idag och spelat in film, dock gjorde vi bara små amatörfilmer idag, men hoppas de blir mer "proffisionellt" imorgon, hehe. Har varit bamsegympa-ledare, haha typ svättades efteråt, efter att ha burit och gungat typ 20 barn i turbo fart. 
 
Ikväll är de Top model Sverige vilket jag ska kolla på. Ska bli roligare idag eftersom de börjar på riktigt nu. Sitter och lyssnar på Rihanna och ligger fett obekvämt i min säng, kommer få nackspärr om jag inte byter position... men så får de bli för är aalledes för trött just nu. 
 
 

♥ SKRIVET AV em

Saknar dig så otroligt mycket starfigher bro!

Svar: Jag med, vi har inte varit eller knappt snackat på huuuuuur länge sen som helst! :(
nora bodin

DATUM: 2013-01-31 | TID: 19:28:09



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?