Die January
DATUM: 2013-01-16 | TID: 21:43:33 | KATEGORI: Gott och Blandat

Ååh vad långsamt allt går just nu känns det som, bara kallt och snötäckt ute, skola, januari.... Kan man inte bara hoppa över Januari? de händer inget.. för mig i varje fall och förlåt till alla som fyller år i Januari, hihi!
Jaja, snart är i varje fall denna månaden slut! Februari ser jag mer fram emot, inte för att det händer något egentlige, men de är lite små grejer hit och dit..
Nu ska jag ta min äppelskrutt och gå och lägga mig och kolla någon film eller något (ska slänga äppelskrutten, hihi inte sova med den)
(mobbad rubrik...)
väldigt söt...

♥ SKRIVET AV Emma

JAG FYLLER JU ÅR!! JÄTTE STOR SAK!!

Svar: ..... inte särskillt speciellt...
nora bodin

DATUM: 2013-01-17 | TID: 14:35:50
♥ SKRIVET AV Anonym

det finns sämre månader... som mars och april urrrkkkk

Svar: jo i försig, och novmber..:/
nora bodin

DATUM: 2013-01-18 | TID: 18:55:50



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?