HEY BABBERIBBA
DATUM: 2013-01-05 | TID: 18:34:08 | KATEGORI: Gott och Blandat

HOLA AMIGOS!
ni anar inte hur sega de senaste dagarna har varit, kanske en aaaning skönt men såå tråkigt. Jag som alltid måste hitta på något, har INGET att göra, de e såå segt, känns som om jag sakta men säkert gräver min egna grav, så hemskt. Är så avis på alla som är utomlands i något varmt och skönt land. Ser alla bilder på insta och bara drömmer mig bort. Varje gång jag vaknar jag bah -idag ska jag soola och bada! sen kommer jag ut och bah - nej juste de e vinter..
Fett segt, vill ha sommar nu! 
 
 
VILL BARA TA PÅ MIG BRILLZEN OCH TA MITT PICK O PACK OCH SÄGA GOODBYE! lolz.

♥ SKRIVET AV ebba

va gärna med i söndagens blogg , den avslutas någon gång under morgondagen :)

DATUM: 2013-01-05 | TID: 22:35:05
BLOGG/HEMSIDA: http://ebbalinneaa.blogg.se
♥ SKRIVET AV ebba

va gärna med i söndagens blogg , den avslutas någon gång under morgondagen :)

DATUM: 2013-01-05 | TID: 22:35:05
BLOGG/HEMSIDA: http://ebbalinneaa.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?