I learned to live half alive.
DATUM: 2013-01-20 | TID: 21:29:00 | KATEGORI: Gott och Blandat

Halloj everyybody!
Ska byta om till en mysig pyjamas och somna för imorgon ska jag som sagt upp as tidigt för att take a promeniix i 30 min, (3 veckors grejzet) jag kan ju skriva lite här på bloggisen om vad och hur jag gör allt, ifall någon skulle bry sig, hehe. Så imorgon ska jag först dricka ett stort glas vatten och sen gå ut på en pw i 30 min innan skolan (!?) kan ni fatta? de är så de ligger till i varje fall och ajg borde klara av det i tre veckor, rätt mysigt ändå! 
Har även skapat en ny kategori "träning", haha, ska bli en riktig tränare (träna, äta hälsosamt...), tönt men de e så frächt och härligt att va nyttig, så ska jag bli duktig och köpa lite goda bär och såånt, så de blir skoj;P
 
Jag just nu, litta live ungefär!;)
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?