I MISS YAA
DATUM: 2013-01-27 | TID: 21:08:00 | KATEGORI: Gott och Blandat

igår passade jag barn, kom hem vid 01 med lite cash i fickan, hihi, alltid bra!
Ligger här i min säng nu i mitt nystädade rum, haha känns som om jag städar rummet heela tiden, men de blir så stökigt så snabbt. Jaja imorgon ska vi till Eric & Ruth kulturhus (?) med klassen och spela in en "turbo-film", vi ska va där hela måndag-onsdag och göra film så de ska faktiskt bli väldigt kulT. Ska kanske kolla på någon film Ebbicuz "tipsade" om. Så nu ska jag soova så jag blir hurtig imorgon!      
 
Hittade massa bilder från Sports Camp, åh vad jag saknar alla därifrån! 
 
Åh vad jag saknar denna veckan, bästa någonsin! "Herrejävlar", vad kul vi hade!

♥ SKRIVET AV Ellen nilsson

ÅH, vad jag saknar det och er! Synd att vi inte kunde åka i år igen :( men vi får träffas snart ju! Saknar er som bara den, helt sjukt! Kram :*

Svar: Vi måste verkligen ses snart! kram;*
nora bodin

DATUM: 2013-01-28 | TID: 19:33:32
BLOGG/HEMSIDA: http://ellennilssonn.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?