Nyårsafton
DATUM: 2013-01-01 | TID: 21:02:44 | KATEGORI: Gott och Blandat

Hade de såå kul igår på Nyår! Alla tog med någon mat så åt vi en massa gott. Vi dansade, skrattade (såå magiskt), körde "vem var årets..." och en massa annat kul. Vid tolvslaget gick vi till hamnen och kollade på alla raketer, är liite rädd för dom men de gick bra, baken blev inte sprängd eller något liknande..;)
De va dock några as läskiga raketer som typ vällte och körde runt överallt bredvid oss...
Hade de super skoj iaf. Min nyårs puss blev till Ebbzoor;) Som även sov över hos mig, vi kollade på film ("New years eve" såklart). 
Hoppas ni hade de lika grymt som jag och "ser fram emot ett nytt år med nya... grejz eller vad man nu säger!
 
 
         Ser helt mupp ut när jag tog bort de röda ögonen... haha, menmeeen
HAHA, vart tvungen att lägg upp denna....
Vi trodde de va en sån grej man har på tårtor vi tände, men de va visst en raket, en liten dårå, sån tur va så gick de braa, blev dock fett rädd, haha. 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?