1 juli
DATUM: 2013-07-02 | TID: 00:15:00 | KATEGORI: Gott och Blandat

Helloo everyone!
Idag har jag bara varit hemma och varit så sjukt trött, har bakat macarons, men dom blev uppätna lika fort som dom blev klara..
Igårkväll va de super mysigt va med personer jag inte varit med på länge så de va super mysigt! 
Nu ska jag kolla på film, eller håller på med det, kollar på "Ego" har inte hittat den på internet innan men den finns att se HÄR! (http://vodly.to/watch-2740099-Ego  Version 6) så ska kolla vidare på den, träffade inte Adrienne idag tyvärr men de blir någon gång i veckan!
 
Btw, till er som frågar frågor eller liknande i kommentarerna, som inte har blogg så svarar jag där direkt i kommentarsfältet!
 
bild från Köpenhamn!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?