Flytt
DATUM: 2013-07-15 | TID: 18:20:29 | KATEGORI: Gott och Blandat

Om en månad exakt flyttar jag till Stockholm. Kan inte riktigt förstå det. Det har varit som en slags dröm hela mitt liv och har inte velat något annat än att flytta till Stockholm. Men Skåne har alltid varit hemma och Stockholm dit jag hälsar på. Om exakt en månad är jag påväg till ett helt nytt liv. Det är rätt sjukt när jag tänker på det. Jag kommer inte längre ha Viken som hemma, dit kommer jag komma och hälsa på som en gäst. Jag vet att jag kommer ha kontakt med mina vänner, det finns ju skype, telefon och instagram osv. Jag kommer hit på sommarna och loven och kanske någon helg, mina vänner kommer till mig lite då och då. 

Allt kommer bara bli så annorlunda, det är liksom resten utav mitt liv, i varje fall tills jag flyttar hemifrån. Tänk om jag blir mobbad eller vad som helst.. åh. Haha, massa olika tankar "tänk om detta händer eller om de..." osv. Har inte märkt av att jag ska flytta förän nu. 
Åh kommer sakna alla såå
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?