Henne har jag saknat
DATUM: 2013-07-03 | TID: 15:06:50 | KATEGORI: Gott och Blandat

Igår åkte vi och hämtade Adrienne vid 17.00, hon ska sova här två nätter så en natt till. Igår köpte vi pizza och satte oss på bryggan med Chloé också. Sen badade vi och simmade till flotten. Två gånger, sista gången fick jag panik på vägen in, har verkligen inga armmuskler så orkade inte simma haha och vågade inte ta ner fötterna. As jobbigt när jag kom upp la jag mig ner och va helt utmattad. 
 
Chloé åkte till England idag, två veckor, kommer sakna henne! Vi hade de super kul igår och när vi kom hem vid 12 gjorde vi varm choklad och åt kanelbullar, super mysigt! 
Idag regnar de, vi har gjort pannkakor och nu sitter vi och väntar på mirakel... typ. Vi ska nog ut snart!
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?