Körsbär
DATUM: 2013-07-23 | TID: 10:13:55 | KATEGORI: Gott och Blandat

 
Farmor & Farfar har ett stort körsbär träd här som jag och Olga står vid hela tiden, love it! Vi tog med oss några till ön igår också, ni anar inte hur brun jag blivit, aah! Haha vi träffade Paula & Chloé här i Torekov igår kväll, de va då jag insåg hur brun jag var i jämförelse, hahah.
Igår var vi som sagt på ön, såå härligt, riktigt varmt och så skönt i vattnet, har köpt ett undervattens skal till mobilen också! men har glömt mobilen hela tiden. Jaja idag ska vi inte till ön, de blir lite för mycket press i solen av att vara där ute även om man inte bara ligger o steker. Tror vi ska träffa några på stranden eller något annat. Ikväll ska vi ha grillkväll här med några familje kompisar! 
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?