Love Again
DATUM: 2013-07-07 | TID: 00:43:37 | KATEGORI: Gott och Blandat

Helloo!
Idag åkte jag tillsammans med Filippa, Emma & Olga till Fria Bad, en strand i Helsingborg. De vart mysigt vi hade med oss lite frukt, chips och dricka! Innan de va jag på Väla och köpte två bikinis i nöd lite snabbt. 
Kom precis hem efter att ha varit med samma tjejer, de va kul till en början men blev lite långtråkigt sen. 
 
Imorgon ska jag till Hallands Väderö med Adrienne, ska bli riktigt mysigt, första gången i sommar, love itsshh. Ska öka brännan och bada en hel del, köpa lite glass och åka båt, kanske ring om jag törs, sist ramla jag i innan vi ens hade börjat åka och kom under själva ringen, så sjukt obehagligt och blev as rädd eftersom att två av mina största rädslor är djupt vatten och mörkt vatten + veta att det finns sälar och fiskar...
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?