Ring
DATUM: 2013-07-25 | TID: 12:02:05 | KATEGORI: Gott och Blandat

Tjilevippen allesammans! 
Jag har det super mysigt här i Torekov, idag var vi på ön och skulle åka ring, Jag & Olga började hissas ut, Olga fick p-a-n-i-k, vatten djup skräck. Så jag fick åka själv, vilket dock vart mer stabilt, fast åkte inte särskillt snabbt eller länge, de får bli en annan dag, vi snackade om imorgon med några kompisar kanske? då jävlar. 
Vid 3 idag åkte vi till en tillställning för våra kompisars farfar som gick bort i vintras, det vart väldigt trevligt, mycket folk och sånt. Kom hem för en stund sen och ikväll blir det väl inget gjort, vill dock cykla och köpa något gott tills ikväll, så drar nog med mig Olga eller kanske Pappa, dom andra är inte liiika förtjusta i sånt där förbjudet gott som Mira sa. 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?