Båstad i Helgen
DATUM: 2013-06-19 | TID: 14:50:56 | KATEGORI: Gott och Blandat

Packar just nu för att imorgon åker jag tillsammans med mina bästavänner Chloé, Elin & Olga till Båstad för att fira midsommar, ska bli såå jäkla roligt! Vi ska bo hos Chloés sommarställe där! Chloé åkte dit idag men vi andra tar tåget imorgon kväll så stannar vi tills på lördag! Så försöker att packa redan nu för att säkert få med allt och allt kommer bli såå bra! Jag var ju med Chloé i Båstad i Maj, då vart det riktigt varmt den helgen och super mysigt, men nu på sommarlovet är de ju mer människor och liv, varmare i vattnet så allt blir bara mycket bättre på de sättet! Framför allt när jag är där med mina bästavänner, ååh så roligt är as taggad!
 
 
 
just nu
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?