Köpenhamn
DATUM: 2013-06-24 | TID: 21:47:32 | KATEGORI: Gott och Blandat

Har haft en super mysig och rolig dag i Köpenhamn! Såg världens finaste väska men de fungerade inte att köpa den, men det blir mitt nästa köp utan tvek, Chloé köpte den och jag vill såå gärna ha den i handen nu. 
Vid lunch skulle jag öppna min coca cola men den pyste ut och sprutade över hela mig, blusen och golvet, sån tur va hade jag precis köpt en klänning jag bytte om till. 
 
 
 
 
 

♥ SKRIVET AV Maria Nilmén

Sista bilden, herrejävlar Nora!!!

DATUM: 2013-06-25 | TID: 13:47:18
♥ SKRIVET AV Klara

Vad har du för kamera? Suuperfina bilder!!

Svar: Tack jag har en Canon EOS 1100d, sen har jag ett 50mm objektiv så de blir bättre fokusering men utan zoom!
nora bodin

DATUM: 2013-07-01 | TID: 12:35:18



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?