Men hallå
DATUM: 2013-06-08 | TID: 23:12:47 | KATEGORI: Gott och Blandat

Antar att jag blivit som alla andra tråk bloggar utan uppdatering... sorry för de men har ingen lust alls så jag bloggar när jag känner för det helt enkelt!
 
Vi har varit lediga från Torsdag ju och har varit med Chloé alla dagar tror jag, haha + några fler från och till! 
Ikväll kände jag faktiskt inte för att göra någonting speciellt så satt och kollade Gossip girl.. imorgon ska jag i varje fall till väla med Chloé, kan ju inte bryta denna Chloé-helg- trend nu liksom! 
På måndag ska vi segla med skolan, ska bli riktigt kul, de är inte alla som ska med utan vi hade olika val men sån tur är så ska mina närmsta vänner med! De va så länge sen jag segla och längtar faktiskt!
 
Ska försöka sova nu och sen får jag se hur de blir med uppdateringen, nu kom Doris och vi ska sova!
 
enda bilden här!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?