Yesterday, B-day
DATUM: 2013-06-18 | TID: 12:15:15 | KATEGORI: Gott och Blandat

Brunchen jag och Olga hade igår blev super mysig! Efter att vi ätiti gick vi och badade och hade det mysigt! 
På kvällen träffade jag några vänner, vi gick mest runt här i Viken men de va super mysigt och hela min födelsedag blev super lyckad enligt mig! Kunde inte blivit bättre!
Här är bilder på de jag fick av mina vänner igår, massa fina presenter, love you all! 
 
En jätte fin bukett av Emma, älskar den och den blev jätte fin i mitt rum!
Bad skum och lotion + choklad ask av Ebba & Mika, pperrfekt:)
Parfym av Chloé, har alltid luktat och älskat denna hos henne så nu fick jag den, thaank you!
Chloé parfym av Elin, luktar såå gott!
Jordgubbs body mist av Siri! taack!
jätte fin plånkbok av Elli, behövde verkligen en ny så de va perfekt present!:*
Choklad av Emma & Sandra, dom hade glömt sin present hemma eller va de va, min favvo choklad!!
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?